Plně programovatelné vstřikování

 Použití plně nastavitelných řídících jednotek (Ignitech , Ecumaster , IMsoft)

-Možno namontovat na všechny typy motorů, včetně přeplňovaných

-Snímací sytém na řemenici motoru nebo využití továrního snímacího systému (pokud je jím motor vybaven)

-Přestavba atmosférických motorů s využitím sacího potrubí pro karburátory Weber DCOE – podstatné zlepšení plnění motoru ve srovnání se standartním sacím traktem – nárust výkonu v desítkách procent.

-Multifuel řešení – možno využívat paliva E10, E85 při současném dalším navýšení výkonu.

-Přestavba karburátorových vozů i při zachování původní palivové nádrže.

-Přesné nastavení bohatosti v různých režimech výkonové charakteristiky spalovacího motoru, mající za následek optimalizaci výkonu, kultury chodu a snížení spotřeby paliva.

-Okamžitá odezva na změnu polohy škrtící klapky – rychlé reakce motoru.

-Systém vstřikování a zapalování řízený společnou jednotkou.

-Zásadní zlepšení všech parametrů oproti karburátorovým motorům.

-Možnost přestavby na plně laditelnou jednotku i produkčních motorů vybavených vstřikováním.
Pro závodní účely je vhodné mít systém vstřikování nastavitelný ke změněné charakteristice motoru – změna časování vaček, změna sacího potrubí a podobné modifikace vyžadující odlišné nastavení řídící jenotky – často obtížně řešitelné chiptuningem. V tomto případě je vhodné jednotku vyměnit za plně nastavitelnou a hodnoty nastavení provést přímo pro konkrétní úpravu motoru.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

vrbamotorsport.cz